Skip to content

Cardul Galben Self Employed

4 Iunie 2010

Cardul Galben UKCardul Galben reprezinta definitivarea statutului de Self-Employed in UK si recunoasterea activitatii tale de catre Home Office.

Avand Cardul Galben inseamna ca puteti muncii in orice domeniu, atat timp cat compania este dispusa sa lucreze in colaborare:

( firma <-> persoana fizica autorizata )

Avand Cardul Galben inseamna ca aveti drept de munca in UK ca Self Employed si puteti sa transmiteti acest drept sotiei si copiilor dependenti – cu varsta sub 21 de ani.

Pentru a aplica pentru obtinerea Cardului Galben – Yellow Card trebuie sa aveti deja:

  • Aplicatia pentru Self-Employed finalizata
  • Numar Nino
  • Cont Bancar
  1. Completati Noul Formularul BR1 – Click aici pentru download
  2. Pentru aplicare, aveti nevoie de urmatoarele acte:
  • Scrisoarea primita cu numarul UTRN
  • Nino
  • Contributiile Nino platite la zi
  • Pasaport sau CI
  • Referinte de la clienti existenti (firme sau persoane)
  • Invoice-uri
  • Extras de cont bancar
  • 2 fotografii tip pasaport

Cardul Galben se proceseaza in Home Office. Timpul de asteptare este la discretia si disponibilitatea lor.

Intrebari Raspunsuri Emigrare Acte Anglia

From → Cardul Galben

10 comentarii
  1. mamirostef permalink

    buna , numele meu e Nicoleta, sunt in anglia de 3 luni sotul e de 2 ani si este self employer fara card galben. Intrebarea mea este pot sa-mi fac eu self employer si lui sa ii aplic de blue card ca dependent de self? Daca se poate care ar fi dovezile la home office pt el?Mentionez ca nu am nici NINO nici utr abia e in stadiu de idee. Am nevoie urgent sa i fac lui blue card .Multumesc de raspunsuri

    • Buna ziua, inainte de a va pierde timpul postand aceasi intrebare, va recomand sa CITITI informatiile postate anterior. De ce? Pentru ca: puteti gasi raspuns fara sa mai asteptati, respectati timpul petrecut online al celorlalti utilizatori care au raspuns deja la intrebarea aceasta si nu in ultimul rand, nu incarcati lista de comentarii cu acelasi intrebari, facand si mai greu de gasit un raspuns valabil. Pe scurt, am sa-mi i-au libertatea de a sterge ACELEASI INTREBARI pentru a lasa loc pentru RASPUNSURI. Va multumesc pentru intelegere.

  2. Eva permalink

    Buna seara,
    Odata ce am card galben ca si self employed, pot aplica dupa un an pentru cel albastru, pentru a lucra fara restristii, chiar ca si angajat?
    Multumesc

    • Buna Eva,
      Din pacate nu va fi aprobata acest gen de aplicatie. Cardul Galben pentru Self Employed este exclus din schema aplicarii pentru cardul albastru pentru detinator. In schimb, pot aplica pentru anumite drepturi sotul, sotia, sau partenerul tau daca locuiti impreuna in UK de cel putin 2 ani si puteti demonstra asta.

  3. Macovei Ioana permalink

    As vrea sa plec in Anglia in toamna. Abia am inceput sa ma interesez vis a vis de actele necesare pentru a munci.. Deodata ce ajung acolo.. in cat timp sunt procesate actele? Si apoi.. pentru self-employed.. inseamna sa imi fac o firma? Nu stiu nimic despre subiect si desi am citit in mai multe parti diverse nu sunt lamurita deloc.. exista o adresa unde pot pune mai multe intrebari.. un numar la care pot suna sa fiu indrumata mai explicit? Va multumesc

  4. cristina permalink

    buna , eu am card galben si asi dori sa aplic pt cel albastru deoarece iti gasesti de munca mult mai usor asa… dk stiti vreo modalitate pls lasati-mi un mesaj, multumesc anticipat…

  5. Care sunt conditiile pentru obtinerea PFA (self employd -SE) in UK?:
    – Rezidenta adica act de inchiriere spatiu de locuit pentru o perioada de minim …
    – Minim de bani in cont.
    – Calificari .
    – Eventual altele.
    – In cat timp se obtine dreptul de PFA.
    DUPA CAT TIMP SE OBTINE -SE- SI DACA SE POATE OBTINE SI PRIN MADATAR STATUTUL DE -SE-
    Multumesc frumos deocamdata de informatie

    • Inregistrarea Self Employed nu se poate face prin MANDATAR :)

  6. vasile permalink

    buna ziua!eu sunt deja in anglia si mi-am depus pentru cardul galben si nu mai trebuit cont bancar.am completat un formular care am spus adresa de aici din anglia pentru a imi trimite comfirmare,dece doar atat,asi vrea mai multe detali daca se poate va rog frumos!

    • ati spun din prima vei fii respins bafta acum ati trebuie foarte multe probe

Lasă un răspuns

